Jdete k nám poprvé?

Milí  klienti, děkuji Vám za důvěru při výběru mých služeb.

Až půjdete poprvé, prosím, přečtěte si pozorně kontraindikace Vašeho ošetření, aby nedocházelo k oboustrannému zklamání z odmítnutí.

 

Před prvním ošetřením musíme společně sepsat Informovaný souhlas s ošetřením a založím Vám Kartu klienta. Jak dokumenty vypadají ? K nahlédnutí zde  Dokumenty

Jak  budou Vaše údaje zabezpečeny? -  GDPR

 

Pojedete MHD?

Metro trasa B, výstup směr „Ženské domovy“ -  „Stroupežnického“

Tramvaj výstup Anděl 

Autobusy MHD zastávka Na Knížecí

 

Pojedete autem? 

Parkovat lze bezplatně v OC Nový Smíchov a dojít pěšky cca 400 

Nebo na přilehlých parkovištích 30 Kč/hod

 

Jak se dostanete v bludišti všech dveří k mojí provozovně?

 

Až přijdete do Ženských domovů (Ostrovského 253/3), buď se zeptejte na recepci anebo jeďte výtahem do 3. poschodí. Po vystoupení z výtahu jděte doleva a zahněte  znovu doleva okolo schodiště až do místnosti 3.011 (opět po levé straně). 

Na informační tabuli nemám provozovnu uvedenou. Kdybyste i přesto bloudili volejte  775 923 282, pokud nebudu ošetřovat jiného klienta, zkusím  vás navigovat. 

Když přijdete k provozovně - dveře č. 3011, tak: 

  • Velice prosím, abyste při příchodu NEKLEPALI!  Mohli byste tím rušit proceduru předešlého klienta. Nebojte se, vycházím na chodbu v pravidelných intervalech :-).  

  • Ticho za dveřmi může budit dojem,  že tam "nikdo není". Když klient po proceduře relaxuje, jsme doopravdy potichu ;-)

  • Provozní dobu mám nepravidelnou - závislou na objednávkách,. pokud jste objednaním, prosím, počkejte, přijdu si pro vás na chodbu - děkuji. 

Kdyby se i přesto stalo, že už čekáte hodně dlouho na objednaný termín, prosím, pošlete SMS nebo volejte 775 923 282.

 

Vzhledem k množícím se pozdním příchodům na ošetření Vás poprosím, abyste přišli na ošetření s předstihem. Zejména na první ošetření, kdy bloudíte po Ženských domovech  a kdy nám následné vypisování nezbytných formalit + prostor pro vaše dotazy "krade čas"

Mohu tolerovat  maximálně 5 minut zpoždění. O tento čas bude, bohužel,  Vaše ošetření zkráceno, a to je škoda, nemyslíte? 

Činím tak v zájmu zachování kvality služeb a  děkuji za pochopení.

 

 

 

Těším se na Vaši návštěvu