5 minut zpoždění

 
 
 
 

Proč mám toleranci „pouhých 5 minut“  zpoždění na proceduru?

  • Práci v salonu provádím na vedlejší činnost, po večerech. Proto mám termíny plné a využívám každou minutu.
  • Při vaši proceduře se vám chci naplno věnovat (neodbíhat k telefonu, nevyřizovat jiné záležitosti…)
  • Po každém proceduře si nechávám časovou rezervu 10 minut -  potřebuji uklidit, vydezinfikovat plochy, nástroje… zkrátka uklidit prostor, vyvětrat, zapálit svíčky, nachystat lehátko tak, aby následující klient byl v pohodlí, ale když mě „honí čas“ po pozdním příchodu, tak nemám šanci to stihnout a jsem ve stresu.
  • Některé procedury doopravdy nelze zkrátit tak, aby byl zachován kvalifikovaný postup a kvalita služby. 
  • V neposlední řadě i já se potřebuji napít, v klidu sníst jablko nebo musli tyčinku, jít na toaletu, mít čas na regeneraci po práci

Jak to vypadá, když se u mezi 17-21 hodinou zpozdí 2 klienti o „8 minutek“?

  •  
  • Je z toho 16 minut, které mi tzv."chybí"
  • Klienti, kteří přijdou včas, se právem zlobí, že musí na svoji proceduru čekat
  • Mám méně času na vaše dotazy, na vaši regeneraci, na dobu vyhrazenou pro placení ... na úklid a na svoji regeneraci = spěchám = nestíhám, protože dezinfekce a převlečené lehátko je důležitější…
  • V mezičase píšu omluvné/prosebné  SMS následujícím klientům, aby přišli na svoji objednanou proceduru později
  • O tuto dobu odcházím z provozovny později
  • … a mrzí mě, že si někdo neváží mého času