5 minut zpoždění

 
 
 
 

Proč mám toleranci „pouhých 5 minut“  zpoždění na proceduru?

  • Práci v salonu provádím na vedlejší činnost, po večerec. Proto mám termíny plné a využívám každou minutu.
  • Při vaši proceduře se vám chci naplno věnovat (neodbíhat k telefonu, nevyřizovat jiné záležitosti…)
  • Po každém proceduře si nechávám časovou rezervu 10 minut -  potřebuji uklidit, vydezinfikovat plochy, nástroje… zkrátka uklidit prostor, vyvětrat, zapálit svíčky, nachystat lehátko tak, aby následující klient byl v pohodlí, ale když mě „honí čas“ po pozdním příchodu, tak nemám šanci to stihnout
  • Některé procedury nelze zkrátit tak, aby byl zachován kvalifikovaný postup a kvalita služby
  • V neposlední řadě i já se potřebuji napít, v klidu sníst jablko nebo musli tyčinku, jít na toaletu, mít čas na regeneraci po práci

Jak to vypadá, když se u mezi 17-21 hodinou zpozdí 2 klienti o „5 minutek“?

  • Chybí mi celkem 10 minut, za které nemohu ani já ani klient chodící včas
  • Ti, kteří přijdou včas, se právem zlobí, že musí čekat
  • Mám méně času na vaše dotazy, na úklid a na svoji regeneraci = spěchám (nestíhám ani toaletu, ani to jablko, protože dezinfekce a převlečené lehátko je důležitější…)
  • V mezičase píšu omluvné SMS s prosbou následujícím klientům, aby přišli na svoji objednanou proceduru později
  • … a mrzí mě, že si někdo neváží mého času